17 Nisan 2015 Cuma

CorelDRAW Graphics Suite X7.4 için Hotfix 1 yayınlandı.


CorelDRAW Graphics Suite X7.4'ten sonra kullanıcılardan gelen önemli bir kaç hatayı düzelten yama, Hotfix 1 yayınlandı.

CDGS X7.4 Hotfix 1 şu hataları düzeltiyor.


  • Font isminde apostrof bulunan fontlar ve bazı bozuk fontlar bu yama ile düzgün çalışabilecek.
  • Dropbox klasörüne dosya kaydederken yaşanan sorunlar düzeltildi.
  • Powerclip araç çubuğu aktif iken belgeler arasında geçiş yapıldığında yaşanan sorun düzeltildi.


Her ne kadar Corel yetkililerinin açıkladığı düzeltmeler bunlar gibi görünse de bazı küçük sorunlar da düzeltilmiş olabilir.

CDGS X7 Hotfix 1 yükleme dosyasını buradan indirip kurulumu basitçe gerçekleştirebilirsiniz.

Aynı zamanda CorelDRAW Technical Suite X7 için de aynı güncelleştirme yayınlandı. CDTS X7 Hotfix 1 yükleme dosyasını da buradan indirip kurulumu yapabilirsiniz.

5 yorum:

  1. teşekkürler hocam. Söylemeseniz haberim olmazdı.
    Türkiyede Cloud kullanımı fazla olmadığından dropbox hatasından etkilenen azdır ama diğerlerinin düzelmesine sevindim. Bir iki sıkıntılı fontum vardı Kaldırmıştım. Çokda gerekli değillerdi zaten. Geri yüklemeyi düşünmüyorum (zaten adı da belli değil :) )

    YanıtlaSil
  2. Güncellemeyi yaptıktan sonra, yeni belge açmada sıkıntı yok ama eski çalışma dosyalarını açarken kilitleniyor program. Acaba sorun nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sorunla karşılaşmadım. Açamadığınız belgelerden bir tanesini gönderebilirseniz inceleyebilirim.

      Sil
    2. Gün içerisinde mail olarak gönderebilirim. Update'leri kaldırınca sorun düzeldi. Bende hiçbir dosyayı açmıyordu. Güncellemeyi ise program üzerinden yapmıştım. Acaba onla bir ilgisi olabilir mi? Bilemedim.

      Sil
    3. Şu ana kadar X7.4 Hotfix 1 ile ilgili dosya açılamam gibi bir geri bildirim almadım. X7.4'te bazı sorunlarla karşılaştık fakat bu da dosya açılmayla ilgili değildi ve bu sorunlar Hotfix 1 ile düzeltildi.

      Farklı bir sorunla karşılaşmış olabilirsiniz. Belgeyi gönderebilirseniz inceleyebilirim. Daha detaylı inceleme için www.destek.eti.com.tr adresinden de iletişime geçebiliriz.

      Sil