15 Nisan 2010 Perşembe

CorelTÜRK Blog Anketleri 6 - Favori CorelTÜRK Makronuz Hangisi?

CorelTÜRK Blog'ta bugüne kadar kendi yazdığım makroların içinden 4 tanesini sizinle paylaşmıştım. Hangi makronun daha çok beğenildiğini öğrenmek için küçük bir anket yaptım. Böylece en azından CorelTÜRK Blog müdavimlerinin hangi tür makroları daha çok tercih ettiğini öğrenip en beğenilen makro ya da makroları geliştirip ya da bu tip yeni makrolar yazıp yolumuza devam etmek istiyorum.

Sonuçlar şu şekilde:

CT_Çoklu Ölçülendirme: %35,5
CT Alan ve Uzunluk Hesaplayıcı: %13
CT_RGB2CMYK_Bitmaps: % 28,4
CT_Offset_Path: %23,1

Sonuçlara göre en beğenilen makro CT_Çoklu Ölçülendirme makrosu olmuş. Arkasından da CT_RGB2CMYK_Bitmaps makrosu geliyor. Çoklu ölçülendirme makrosu için gelen tüm istekleri karşılamış ve makroyu güncellemiştim. Bu durumda RGB2CMYK makrosunda geliştirmeler yapıp sizinl yeni sürümünü paylaşmayı düşünüyorum. Özellikle çok istenen Bitmap çözünürlüğü özelliğini ekleyeceğim. Bir de yeni makromuz var, bunu da önümüzdeki günlerde sizinle paylaşacağım. Corel Makrolarıyla ilgili her türlü soru ve önerileriniz için lütfen bana yazın. corelturk@gmail.com

CT makroları için buraya gözatabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder