7 Kasım 2013 Perşembe

Corel Türkiye destek sistemi hayata geçirildi.

Corel ürünleri Türkiye distribütörü Eti Bilgisayar destek sistemini hayata geçirdi. Bundan böyle Türkiye'deki CorelDRAW kullanıcıları birinci elden destek alabilecekler.


Corel firmasının Türkiye'de ofisi olmamasına karşın 1991 yılından bu yana Corel ürünleri Türkiye Distribütörü olan Eti Bilgisayar kullanıcıların yanında olmaya devam ediyor. Ülkemizdeki CorelDRAW kullanıcılarının yardım alabileceği kaynaklar oldukça sınırlı. En doğru bilgiyi alabileceğiniz CorelTÜRK Blog dışında bir kaç forumda sadece kullanıcılardan yardım alınabiliyor. Tabi bunların dışında Eti Bilgisayar teknik destek bölümünü arayarak ya da e-posta gönderek de yardım alınabiliyordu. Fakat bu yeni yapılanma destek sistemini bir adım ileri taşıyor ve Corel ürünleriyle ilgili tüm sorunlarınızı çok kısa bir sürede çözüme kavuşturmayı amaçlıyor.

Sistemin çalışması ise aşırı derecede kolay. Evet böyle diyorum çünkü sisteme girip bir üyelik kaydı yaptırmanız gerekmiyor. Yapacağınız tek şey destek@eti.com.tr adresine bir e-posta göndermek. Kullandığınız e-posta adresine anında şifreniz geliyor ve otomatik olarak destek sistemine kayıt olmuş oluyorsunuz. Ayrıca gönderdiğiniz e-postada sorununuzu yazarsanız doğrudan sizin adınıza bir bildirim açılmış oluyor ve sistemden bunu da takip edebiliyorsunuz.

Daha sonra destek.eti.com.tr adresinden giriş yaparak hem sorun bildirimlerinizi takip edebiliyor hem de sorun bilgi bankasında arama yapıp çözümlere ulaşabiliyorsunuz.

Uzun lafın kısası, Türkiye'deki CorelDRAW kullanıcıları bundan böyle resmi olarak destek alabilecekler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder