2 Nisan 2013 Salı

CorelDRAW Video Ders: Çizgi araçları ve uygulamaları.

CorelTÜRK Blog'un amacını yeri geldikçe dile getiriyorum. Türkçe CorelDRAW kaynaklarının çok az olduğu ülkemizde bu açığı kapatmak ve Türkiye'deki CorelDRAW kullanıcılarının sesi olup sorunlarına çözüm bulmak. Elimden geldiğince hem ben hem de sevgili yazar arkadaşlarımız gerek yazılı belge gerekse video olarak sizlere Türkçe CorelDRAW dersleri sağlamaya çalışıyoruz. Ama bir kaç kişi ancak bu kadarını yapabiliyoruz, hem de hiç bir maddi karşılığı olmadan.

Bundan böyle sevgili dostum, ağabeyim Mete Semiz de video dersleriyle bizimle birlikte olacak. CorelDRAW'da belki de ne işe yaradığını bilmediğiniz araçlar, ayarlar ve bir çok dersi videolu anlatım olarak izleyebileceksiniz.

İlk dersimizi izleyerek başlayabilirsiniz.
CorelDRAW X6 Dersleri - 01: Çizgi araçları ve uygulamaları.

2 yorum:

  1. mete hocam internette videolarınıza ulaşmış ve seyretmiştim şimdi de coreltürk blogda gördüm çok teşekkürler bloğumuza hoş geldiniz ben de küçük hatırlatma videoları çekip blogda yayımlıyorum fakat görüntü netliği ve yakınlaştırma uzaklaştırma işlemlerini bilmiyorum kullandığınız programın ismini verebilir misiniz sakıncası yoksa?bir de anladığım kadarıyla ekran kayıt yaparken zoom yapıyorsunuz sanıyorum bunu nasıl yapıyorsunuz yanıtlarsanız çok sevinirim; saygılar

    YanıtlaSil